vineri, 22 august 2008

De ce blog?

Dupa cum poate stiti, am mai avut blog si cu ceva timp in urma. Doar ca am inteles gresit termenul de blog, ca fiind un site, pe care postezi chestiile care iti plac, filmulete, glume, postere and crap. Facand cunostinta cu mai multi bloggeri romani talentati, si citindu'le blog'ul (zi de zi) am realizat ca ce aveam eu era 'fake'. Am incercat sa scriu despre sentimentele mele.. idei, pareri.. dar nu am avut prea mare succes. Am considerat ca nu sunt talentat, si.. atat. Blog Closed!
Am realizat, cateva luni mai tarziu, dupa ce inca citeam blog'uri ca Crusher, LMDD, Blogu` lu` Chessh sau Blogu` lu` Ndrey, ca nu blog'urile necesita neaparat talent, doar daruire si interes. Inarmat cu ce am nevoie, am revenit, sper ca de data asta va iesi ce trebuie.
Wish meh luck!


3 comentarii:

A.A. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Little Miss Daydream spunea...

Multumesc >:D< .
Sa realizezi asta,sa te autocritici,necesita curaj :D .
Iti urez succces si cat mai multa inspiratie ;;) .

Mad spunea...

Multumesc si eu. >:D<
La mai mare! :D